Toimitus- ja käyttöehdot

Kustannus Linna (y-tunnus 2682086-7) myy tuotteitaan täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan osoitteessa www.linnasto.fi/kustannuslinna olevasta verkkokaupasta.

Lähetämme tilauksestasi sähköpostitse vahvistuksen, josta näet tilauksen hinnan, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Mikäli tilausvahvistus jää saamatta, ole meihin yhteydessä. Tilaamalla verkkokaupasta sitoudut voimassa oleviin toimitusehtoihimme, joihin tulee tutustua ennen kulloistakin tilausta. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi meille. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa, jolla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa.

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi meille. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard -korteilla. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista ja toimii tuotteiden sekä palveluiden markkinoijana ja toimittajana asiakkaalle.

Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista.

Checkout – palvelun maksutavat ja -ehdot

Toimitus ja toimituskulut

Kiinteät toimituskulut (sisältäen posti- ja pakkauskulut) Suomeen. Toimituskulujen lopullinen summa määräytyy tilauksen kokonaiskoon mukaan, verkkokauppa laskee koon automaattisesti tilauksen perusteella.

Kirje: 2,50€ (toimitus kotiin).
Postipaketti: 6,50 € (nouto lähimmästä Postin ohjaamasta noutopisteestä ja XXS paketit toimitus kotiin).
Nouto osoitteesta Latvatie 11, Jyväskylä 0 €.

Yli 100 € tilauksissa toimitus on ilmainen. Valitessasi toimitustavaksi noudon, ole sähköpostitse tai puhelimitse yhteydessä tarkemman noutoajankohdan sopimiseksi. Postitamme tilaukset pääsääntöisesti viiden arkipäivän sisällä tilauksesta, poikkeusajoista ilmoitetaan erikseen. Mikäli haluat tehdä tilauksen muualle Eurooppaan, ole yhteydessä sähköpostitse.

Vaihto- ja palautus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksen mukaan tulee liittää palautuksen syy, nimesi, osoitteesi, puhelin- ja pankkitilinumerosi sekä kopio tilausvahvistuksesta allekirjoituksellasi. Asiakas maksaa palautuksesta koituvat postikulut. Kun palautus on vastaanotettu, tarkistettu ja hyväksytty, tilaussumma palautetaan kokonaisuudessaan tilillesi. Mikäli palautus koskee vain osaa kokonaistilausta, ei toimituskuluja palauteta.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee sinun olla virheestä välittömästi yhteydessä sähköpostitse info(a)kustannuslinna.fi tai puhelimitse 044 986 8660. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Viallisen tai virheellisen tuotteet palautuksesta aiheutuvat postikulut korvataan asiakkaalle. Mikäli paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoudumme olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.